Ať jste doposud působili v libovolném oboru, nebo stojíte na začátku své profesní dráhy, tak stát se specialistou zákaznického servisu pro mezinárodní přepravy může být tím správným dalším krokem vaší kariéry.
Jsme připraveni vás komplexně zaučit a ukázat vám vše, co budete potřebovat pro to, aby se z vás stal úspěšný člen našeho týmu. Od prvního dne v METRANS budete úzce spolupracovat se svým osobním mentorem a můžete se spolehnout na podporu vedoucího a kolegů.
V našem týmu potkáte kolegy a kolegyně, kteří před nástupem do METRANS pracovali například jako bankéři, úředníci, prodavači, pracovníci v cestovní kanceláři, učitelé, profesionální sportovci nebo k nám nastoupili rovnou po škole. Buďte bez obav, kariéru v logistice můžete odstartovat bez ohledu na předchozí praxi.
Pojďme si přiblížit jaká je práce specialisty zákaznického servisu. Každý den proudí po celém světe obrovské množství zboží a materiálu. Naprostá většina z něj se přepravuje po moři v přepravních kontejnerech. Lodě křižující moře a oceány připlouvají s nákladem do přístavů, kde jsou kontejnery překládány k další přepravě směrem k zákazníkům.
V METRANS zajišťujeme pro naše klienty právě tuto přepravu. Z hlavních evropských přístavů jako je Hamburg nebo Rotterdam dopravujeme kontejnery po železnici a následně na tahačích až do cíle k našim zákazníkům.
Každá takováto přeprava představuje svého druhu malý projekt, který je potřeba odřídit a koordinovat, tedy postarat se o to, aby vše bylo správně naplánováno, zadáno do našich systémů, administrativně zpracováno, a aby všichni, kdo se na přepravě podílejí, měli správné informace o průběhu transportu.
Každý specialista pečuje po zaučení o svěřené zákazníky, pro které organizačně zajišťuje přepravy dle zadání. Typickým klientem je pro nás přepravní společnost – zákazník se na vás obrátí s konkrétním požadavkem na přepravu a na vás bude koordinovat, aby vše proběhlo hladce.
Trochu zjednodušeně řečeno: Zorganizujete přeložení kontejneru z lodi na vlak v přístavu. Jeho následnou přepravu po železnici do vnitrozemí. Po příjezdu vlaku na cílový terminál pak přeložení kontejneru z vlaku na tahač a jeho následný odvoz k zákazníkovi. A posledním krokem je návrat kontejneru po vyložení zboží u zákazníka zpět na terminál, kde bude připraven na další cestu s nákladem.
Jak si jistě dovedete představit, aby vše výše uvedené proběhlo bez problémů, tak je třeba zkoordinovat vícero kolegů a partnerů, kteří se na přepravě podílejí. Budete v kontaktu s pracovníky v přístavech, na terminálech, dopravci nebo celní agenturou. A samozřejmě budete o celém průběhu přepravy komunikovat se zákazníkem, který si ji objednal. Většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu, část pak telefonicky.
Kariéra v logistice rozhodně není jednotvárná. Naši klienti na nás spoléhají i při zajištění nestandardních přeprav. Ať už z hlediska přepravovaného zboží, tak cílové destinace. Mnoho našich kolegů právě takové úkoly baví nejvíce. Vymyslet a zorganizovat přepravu, kterou by třeba žádná jiná společnost nedokázala.
Samozřejmě může dojít i na neočekávané situace, kdy například vlivem počasí dojde ke zpoždění, nebo zkomplikování přepravy. V takových chvílích je úkolem specialisty zákaznického servisu navrhnout a zařídit náhradní řešení a průběžně komunikovat s klientem.
Věcí, kterou také náš tým oceňuje, je využívání cizích jazyků a s tím spojený kontakt se zahraničím na denní bázi. Standardním jazykem pro komunikaci s partnery je angličtina, ale máme i specializované týmy, které komunikují např. i v němčině.
Nové kolegy a kolegyně přijímáme zejména z důvodu otevírání nových terminálů a s tím spojeným rozšiřováním našich týmů.
Věříme, že dobrým důkazem skvělé firemní kultury i zajímavosti práce v týmu specialistu zákaznického servisu je fakt, že většina našich kolegů je v METRANS 10 a více let. A ani 20+ let spolupráce není výjimkou.
Lidé u nás oceňují skvělý kolektiv, možnost samostatně si organizovat práci i to, že je vidět, že firma jde neustále kupředu a nestagnuje. METRANS je spolehlivým partnerem nejen pro přepravu, ale i pro dlouholetou úspěšnou a spokojenou kariéru.
Z podstaty věci je pro práci specialisty zákaznického servisu potřebná jazyková vybavenost. Základem je angličtina na komunikativní úrovni. Nehledáme perfektní znalost, ale měli byste bez problémů zvládnout vyřídit telefonát s kolegou, nebo sepsat e-mail zákazníkovi. Specifická slovíčka z logistiky se rychle naučíte, takže se netrapte s tím, že vaše angličtina není dokonalá – důležitý je dobrý základ a nebát se komunikovat.
V logistice je často třeba koordinovat několik věcí najednou, proto schopnost prioritizovat a udržet si nadhled a chladnou hlavu také přijde vhod. Důležitá je také schopnost logického uvažování a v neposlední řadě profesionalita a vstřícnost, jak při komunikaci se zákazníky, tak s kolegy.
Potřeba je také běžná (uživatelská) znalost práce s PC (např. Outlook, Excel).
Práci s našim počítačovým systémem a vše o procesu přepravy vás rádi naučíme během zaškolení, proto neváhejte a dejte nám o sobě vědět.
Nad rámec férové a vždy včas vyplácené mzdy u nás získáte 2x ročně finanční bonusy
Komplexní zaškolení a pravidelné vzdělávání zaměstnanců včetně jazykové výuky hrazené zaměstnavatelem
Zázemí úspěšné a rostoucí společnosti v oboru, který je odolná vůči krizím. Nabízíme stabilní příjem bez obav o ztrátu zaměstnání
Umožňující na denní bázi využívat cizí jazyk a být v kontaktu se světem
V týmech držíme při sobě a dbáme na přátelské vztahy. Oceňovaná je i velmi dobrá spolupráce s manažery
Bonusem pro fanoušky železnic je u nás pracoviště s výhledem přímo na dopravní terminál
Stravenkový paušál 200 Kč za odpracovaný den, plně vybavené kuchyňky na každém pracovišti a jídelna v prostorách společnosti
Pořádáme team-buildingy, večírky, nebo třeba sportovní den pro rodiny zaměstnanců
Prostory s dobrou dopravní dostupností (MHD, možnost parkování)
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.